The smart Trick of غذای کتوژنیک That No One is Discussing

Wiki Article

استفاده از قرص مولتی ویتامین مینرال یک عدد در روز به همراه وعده ناهار

برخی تحقیقات نشان می‌دهند رژیم غذایی می‌تواند نتایج آسیب‌های مغزی را بهبود بخشد. همانطور که پیش‌تر گفته شد، میکروب‌های خوب روده که در اثر رژیم غذایی اصولی افزایش می‌یابند، تاثیر مستقیمی بر روی سیستم عصبی مغز می‌گذارند.

خیر. رژیم کتوژنیک از آن دسته رژیم‌هاییست که مصرف کربوهیدرات شما را محدود می‌کند به همین دلیل مصرف آن برای طولانی مدت توصیه نمی‌شود.

حتی این کاهش وزن زمانی رخ می‌دهد که شما کالری را محدود نکرده و چربی بالایی هم مصرف کرده‌اید.

بدن شما قند اضافی را در مولکولی به نام گلیکوژن ذخیره می‌کند. گلیکوژن به طور کلی همراه با مقدار زیادی آب در سلول‌های شما نگهداری می‌شود.

در یک تحقیق مشخص شد افرادی که برای مدت ۸ هفته رژیم کتوژنیک داشتند، ۵ برابر بیشتر از کسانی که رژیم غذایی کم‌چرب داشتند، چربی کلی بدن خود را از دست داده‌اند.

رژیم کتوژنیک هدفمند، در بین ورزشکاران و افراد فعالی متداول است که رژیم کتو را انتخاب کرده‌اند و به کربوهیدرات بیشتری نیاز دارند.

اگر بدون مشورت با یک متخصص تغذیه اقدام به پیروی از این رژیم کنید، تعداد این عوارض حتی شاید بیشتر شود. شاید رژیم کتو برای بعضی از کسانی که در کاهش وزن با روش‌ های دیگر موفق نبوده اند، گزینه‌ مناسبی باشد. نسبت دقیق چربی، کربوهیدرات و پروتئینی که برای حفظ یا رسیدن به سلامتی مورد نیاز است در بین افراد به دلیل ساختار ژنتیکی و ترکیب بدن آنها متفاوت می باشد. بنابراین، اگر تصمیم به شروع این رژیم لاغری دارید، با یک پزشک یا مشاور تغذیه مشورت کنید و سعی کنید به سمت رژیم کتوژنیک رایگان و موارد این چنینی در فضای اینترنت نروید؛ چرا که این گونه رژیم ها متناسب با سیستم بدنی و شرایط سلامتی شما طراحی نشده اند و ممکن است نتیجه عکس بگیرید رژیم کتوژنیک برای لاغری شکم و یا حتی عوارض خطرناکی را تجربه کنید.

کارشناسان تغذیه ما در سیرا تغییرات بیوشیمیایی شما را کاملا تحت نظر قرار می دهند و یک برنامه غذایی متناسب با شرایط سلامتی تان تنظیم می کنند.

پنیر: پنیرهای فرآوری‌نشده مانند چدار، پنیر بز یا موزارلا

یکی از عوامل اصلی افزایش تری گلیسیرید به خصوص در افراد کم تحرک، مصرف کربوهیدرات به ویژه کربوهیدرات های ساده و فروکتوز (قند میوه) است.

پروتئین‌های بدون چربی از مواد غذایی توصیه شده برای خروج از رژیم کتوژنیک به شکل اصولی است.

برای کاهش وزن هم میتونین ازطرق لینک ثبت نام رژیم و انجام بدین

میلک‌ شیک با شیر بادام، پودر کاکائو و کره‌ بادام زمینی؛

Report this wiki page